Technická podpora
Abychom usnadnili našim zákazníkům orientaci v námi nabízených službách, rozdělili jsme naši technickou podporu do tří úrovní Silver, Gold a Platinum. Chcete zjistit, která úroveň je pro vaši společnost nejvhodnější? Rádi byste zefektivnili práci vašeho projekčního či konstrukčního oddělení funkcemi či aplikacemi vyvinutými přesně na míru vašim potřebám? Potřebujete se zdokonalit v používání vašeho CAD/BIM produktu? Neváhejte nás kontaktovat skrze formulář dole na stránce, nebo nám napište na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Technická podpora je primárně poskytována prostřednictvím Helpdesku s rozdělením podle produktů:
PRODUKT CADKON+ / CADKON | PRODUKT AUTODESK / ADVANCE |
Zákazníci s platnou službou CADKON Active (Subscription) mohou využívat technickou podporu, jejíž součástí je služba Helpdesk. | Zákazníkům společnosti GRAITEC s.r.o. je poskytována technická podpora v úrovních SILVER, GOLD a PLATINUM, jejíž součástí je služba Helpdesk. |
![]() | ![]() |
Pro získání nebo obnovení služby CADKON Active kontaktujte svého prodejce CADKONu nebo zašlete dotaz na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. | Zákazníci s platným subscription programem mají nárok na technickou podporu na úrovni GOLD. |
Více informací jak získat přístup do Helpdesku, k VIP odpovědím a VIP výukovým videím.
Vzdálená technická podpora pomocí TeamViewer®
Pro všechny uživatele nabízíme možnost konzultací a řešení technických problémů přes vzdálenou plochu pomocí aplikace TeamViewer®. Zákazníkům se servisní podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktů Autodesk a Advance) nebo s aktivní službou CADKON Active (produktů CADKON), poskytujeme pro řešení technických problémů 1 hodinu měsíčně zdarma.
On-line prezentace a konzultace
Služba je formou prezentace a technické podpory, kde pomocí propojení přes internet probíhá hlasová i obrazová komunikace mezi Vámi a naším technikem. Takto je například možné přednést komplikovaný dotaz, kde Vy na vašem počítači ukážete, o co se jedná, a náš technik vás po celou dobu slyší a zároveň sleduje vaši obrazovku. Stejně tak Vy můžete sledovat technika během předvádění konkrétního postupu. Je také možné převzít kontrolu nad klávesnicí a myší. Zúčastnit se může najednou až 15 osob.
On-line prezentace/konzultace probíhají pomocí služby GoToMeeting. Pro stávající zákazníky také pořádáme internetové semináře na konkrétní téma. Podívejte se na termíny seminářů.
Jak to funguje?
Nejprve naplánujeme datum a přesný čas a potřebné informace nebo pozvánku Vám pošleme e-mailem. Vy potom v domluvený čas klepnete na odkaz v e-mailu a on-line prezentace/konzultace může začít.
Co k tomu potřebuji?
Operační systém: Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, 2003 Server nebo 2000 (Linux není podporován)
Internetový prohlížeč: Internet Explorer, Mozilla Firefox (aktivní JavaScript a Java) nebo Google Chrome.
Internetové připojení: doporučujeme kabelové, DSL nebo rychlejší Počítač: Minimálně procesor Pentium® 1GHz s 512 MB RAM (2 GB RAM pro Windows Vista/7)
Určitě také doporučujeme připojit sluchátka/reproduktory a mikrofon, pokud se budete chtít zapojit do diskuze.
Kolik to stojí?
Obecné prezentace jsou zdarma. Konzultace u stávajících zákazníků dle platného ceníku GRAITECu. Řešení problémů u stávajících zákazníků je v rámci platného Subscription (Maintenace Subscription, CADKON Active) po dobu 1h/měsíc zdarma, v ostatních případech je tato podpora zpoplatněna. Zákazníci s platným Subscription po vyčerpání 1h/měsíc zdarma: 13Kč/min + 70 Kč připojení. Zákazníci bez platného Subscription: 16Kč/min + 70 Kč připojení.
Jak probíhá prezentace?
- Po zaregistrování se přihlásíte pomocí odkazu, který Vám přišel e-mailem.
- V internetovém prohlížeči klepnete na tlačítko „Launch Software".
- Vyplníte Vaše jméno a e-mail.
- A prezentace může začít.
Jak probíhá konzultace?
Stejným způsobem jako prezentace a navíc můžete našemu technikovi povolit přístup do Vašeho počítače (vzdálená plocha), aby přímo na Vašem počítači mohl provádět úpravy, nastavení, instalovat, předvést postup řešení atd.
Náš technik Vás požádá o přístup do Vašeho počítače a Vy pouze myší klepnete na tlačítko „Show My Screen".