Maintenance Subscription
GRAITEC Subscription Pack je služba komplexního zajištění podpory, díky které dosáhnete efektivnějšího využití zakoupeného software. Tuto službu dnes využívá více než 70% našich zákazníků, neváhejte a zapojte se i Vy. Uživatelé s GRAITEC Subscription Pack mají přístup k široké škále služeb, bonusů, výhod a technické podpory na úrovni GOLD, poskytované odborníky GRAITEC bez dalších poplatků. |
Stále aktuální verze Rozdílové školení Přednostní technická podpora Předvídatelné náklady 25 GB prostoruAKTUALIZACE
Service packy
Možnost starších verzíŠKOLENÍ
On-line školení
Tématické seminářePODPORA
Přístup do GRAITEC Advantage
Vzdálená plocha (TeamViewer)
VIP download zóna
Technický portál CADNETFINANČNÍ VÝHODY
Plánování investic
Nižší náklady
„Domácí licence“
Sleva 20% na službyCLOUD SLUŽBY
Efektivní spolupráce
Služby Autodesk 360
Cloud Rendering
Mobilní aplikace
Subscription je jednoduchý způsob, jak udržet vaše licence aktuální a umožňuje Vám přístupk široké škále služeb a možnostem technické podpory poskytované odborníky GRAITECu. |
Díky Maintenance Plan (dříve Maintenance Subscription) udržujete svoji trvalou licenci neustále aktuální s veškerou dostupnou podporou.
AKTUALIZACE A BONUSY
- Získáte plnou a nejaktuálnější verzi
- SW lze aktualizovat hned nebo si můžete vybrat čas, který bude vyhovovat celému týmu.
- Přístup k předchozím verzím k většině softwarových produktů společnosti Autodesk
- Domácí licence (řídí se licenční smlouvou společnosti Autodesk).
- Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC.
- Bonus v podobě licence GRAITEC Advance Design ISV* pro provádění základních statických výpočtů.
*Platí pro produkty Autodesk Advance Steel a Autodesk Advance Concrete
PODPORA
- Řešení potíží s instalací a konfigurací
- Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
- Přístup k předchozím verzím k většině softwarových produktů společnosti Autodesk
- Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage (pro uživatele Adavnce Steel a Advance Concrete)
- Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
- Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
- Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
- Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
- On-line přehled o stavu Vašich licencí na portále Autodesk Account
ŠKOLENÍ
- On-line rozdílové školení na nové verze produktů.
- Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro maximálně efektivní využití produktu.
- Sleva 20% na kurzy v našem certifikovaném školícím středisku Autodesk (ATC).
- Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC
CLOUDOVÉ SLUŽBY
- Pracujte rycheji bez zahlcování pracovního počítače. Získejte nástroje jako rychleší rendrování a možnosti vizualizace, nástroje pro spolupráci, bezpečné ukládání. Plný rozsah nabízených služeb Autodesk 360
- 25 GB prostoru pro zálohu dat
- Přístup k dalším cloudovým službám Autodesk 360: Rendering, Optimalizace pro Autodesk Inventor, Energetická analýza pro Autodesk Revit, Strukturální analýza pro Revit, Infrastruktura Modeler, Green Building Studio, Buzzsaw, Mockup 360, Process Analysis 360, Remote
- Používat Cloud Kredity pro služby Autodesk 360.
- Více o možnost on-line služeb se dozvíte na stránce www.autodesk.cz/360-cloud
Program Subscription (pronájem) poskytuje přístup k plným verzím softwaru společnosti Autodesk s flexibilní možností snadné správy rozpočtu na software, který umožňuje platbu podle aktuálního používání.
AKTUALIZACE
Možnost flexibilního pronájmu dle potřeb společnosti – měsíční, čtvrtletní, roční nebo víceletý
- Předvídatelné náklady bez nepříjemných překvapení
- Získáte plnou a nejaktuálnější verzi
- Domácí licence (řídí se licenční smlouvou společnosti Autodesk)
- Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC
- Bonus v podobě licence GRAITEC Advance Design ISV* pro provádění základních statických výpočtů
*Platí pro produkty Autodesk Advance Steel a Autodesk Advance Concrete
PODPORA
- Řešení potíží s instalací a konfigurací
- Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
- Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage (pro uživatele Adavnce Steel a Advance Concrete)
- Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
- Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
- Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
- Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
- On-line přehled o stavu Vašich licencí na portále Autodesk Account
ŠKOLENÍ
- On-line rozdílové školení na nové verze produktů
- Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro maximálně efektivní využití produktu
- Sleva 20% na kurzy v našem certifikovaném školícím středisku Autodesk (ATC)
- Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC
CLOUDOVÉ SLUŽBY
- Pracujte rycheji bez zahlcování pracovního počítače. Získejte nástroje jako rychleší rendrování a možnosti vizualizace, nástroje pro spolupráci, bezpečné ukládání. Plný rozsah nabízených služeb Autodesk 360
- 25 GB prostoru pro zálohu dat
- Přístup k dalším cloudovým službám Autodesk 360: Rendering, Optimalizace pro Autodesk Inventor, Energetická analýza pro Autodesk Revit, Strukturální analýza pro Revit, Infrastruktura Modeler, Green Building Studio, Buzzsaw, Mockup 360, Process Analysis 360, Remote
- Používat Cloud Kredity pro služby Autodesk 360.
- Více o možnost on-line služeb se dozvíte na stránce www.autodesk.cz/360-cloud
Program GRAITEC Maintenance Subscription poskytuje přístup k plným verzím softwaru GRAITEC Advance společnosti GRAITEC, aktualizacím a podpoře.
AKTUALIZACE A BONUSY
Automatické dodání licence k nové verzi programu- Doplnění nových nástrojů a rozšiřování možností výpočtu
- Používání stále aktuálních norem
- Přístup k pravidelným opravám a aktualizacím
- Technická podpora společnosti GRAITEC na úrovni GOLD
- Nejnovější aktualizace a vylepšení hned po uvolnění
- Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC
PODPORA
- Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
- Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage
- Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
- Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
- Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
1, HELPDESK Službu HelpDesk je možné využít pro řešení technických problémů aktuálních verzí a 3 verzí zpět produktů dodávaných společností GRAITEC. Řešení technických problémů pro starší verze pouze po předchozí domluvě. Dotazy uživatelů s úrovní podpory GOLD a PLATINUM jsou řešeny přednostně.
2, TEAMVIEWER Řešení dotazu přes vzdálenou plochu pomocí TeamViewer po předchozí domluvě s technikem.
3, ROZDÍLOVÉ ŠKOLENÍ zahrnuje přehled funkcionalit a jejich použití v nových verzích produktů dodávaných společností GRAITEC ve vypsaných termínech. Počet účastníků se rovná počtu licencí s platným Subscription zakoupeným od GRAITECu.
4, VIP DOWNLOAD ZÓNA Bonusový materiál ke stažení- bloky, families, šablony, podsestavy, a mnoho dalších doplňků.
5, INSTALACE NOVÉ VERZE Instalace probíhá po předchozí domluvě s technikem GRAITECu. Tato služba je poskytována max. 1x ročně na PC dle počtu licencí s platným Subscription kontraktem zakoupeným u GRAITECu. Instalace je standardně prováděna vzdáleně s využitím technologie TeamViewer.
6, ON-SITE TECHNICKÁ PODPORA Využití této služby je možné pouze po předchozí domluvě s technikem GRAITECu.
7, NEVYBRANÉ SLUŽBY Veškeré služby je možné využít pouze v období, za které na dané služby vzniká nárok. Nevyčerpané služby není možné převádět do dalšího období či později nárokovat.