BIM pro výrobce stavebních prvků

BIM pro výrobní společnosti (výrobce stavebních produktů) se může na první pohled zdát jako nesmysl, vzhledem k tomu, že BIM se v praxi vztahuje k výkonu stavebnické, architektonické a inženýrské profese. Avšak čím častěji se BIM využívá, tím více stoupá i důležitost společností věnujících se výrobě pro stavební odvětví.

BIM stavba nemocnice

Poptávka po BIM datech neustále stoupá a tak je zapotřebí, aby výrobci nabídli k dispozici také modely, které lze využít v Revitu a zajistili jejich distribuci pro stávající klienty a zároveň také rozšířili své služby k dalším, potencionálním budoucím klientům.

Výrobní firma, která může svým klientům nabídnout BIM obsah připravený pro použití v Revitu, dává jasně najevo, že je připravena být o krok napřed před ostatními dodavateli stavebních prvků a bude mít bezpochyby konkurenční výhodu při přidělování zakázek.

dřez a baterie BIM produkt

Abyste byli při jednání se stavebními firmami, majiteli a staviteli úspěšní je důležité, aby nasazení BIM bylo co nejpřímočařejší, ať už jde o technické zařízení, zasklívání, kancelářský nábytek nebo například kuchyňský dřez.

Pokud k těmto produktům dodáte BIM data, zvýšíte tak své šance na zviditelnění svých produktů mezi projektanty a designéry a také možnost zakázek na velkých developerských projektech nebo získání veřejných zakázek.

Co pro to musíte udělat? K dosažení takovýchto výsledků je nejdříve nutné, abyste vytvořili a dodali takový obsah, který zaručí, že vaše firma bude první volbou mezi dodavateli

BIM pro výrobce stavebních prvků pro ty, kteří neužívají software od Autodesku

Není žádným tajemstvím, že stavební prvky se navrhují v řadě různých CAD programů, ale bližší spolupráce mezi softwarovými lídry vede k jednodušším pracovním procesům. Ve videu níže se můžete podívat, jak jsou soubory různých formátů použity jako zdrojová data pro import do nejužívanějšího BIM softwaru – aplikace Autodesk Revit.

 

Jak je z videa patrné, pro ty, kteří pro design svých produktů nepoužívají software od Autodesku není těžké stát se součástí dodavatelského řetězce v BIM a ani to nevyžaduje žádné velké investice nebo radikální změny v používaném softwaru. Díky novému modelu předplatného produktů Autodesku je přechod na něj velice jednoduchý a finančně efektivní. Dalším přínosem je také fakt, že Autodesk Inventor umí importovat datové soubory různých formátů, což značně ulehčuje proces přípravy obsahu pro Revit.

Jak konvertovat komplexní stavební prvky do BIM modelů

Při vytváření obsahu pro Revit se setkáme s různými stupni náročnosti, protože některé stavební prvky vyžadují větší komplexitu a informace, aby mohly fungovat tak, jak mají – například při práci s TZB systémy v Revitu.

Stuart Smith z naší výrobní divize vás provede jednotlivými kroky vytváření složitějšího datového souboru a jeho převedení do BIM modelu, ve videu níže.

Tvorba Revit rodin pro výrobce stavebních prvků

V závislosti na tom, co obsahuje portfolio výrobce stavebních prvků nebo na obsahu katalogu produktů, může mít tvorba interního BIM obsahu obrovský dopad. Někdy je proto vhodnějším přístupem tvorba a následná dodávka celých Revit rodin, spíše než jednotlivých komponent.

Naštěstí pro vás má náš tým bohaté zkušenosti s řešením různorodých požadavků, které výrobci, kteří jsou součástí dodavatelského řetězce ve stavebnictví musí splnit, aby vytvořili požadovaný BIM obsah pro každého klienta.

IOT (Internet věcí) a FOMT (budoucnost výroby) pro výrobce stavebních prvků

Radikální změny, které se posledních pár let odehrávají ve výrobním sektoru, mají hodně co do činění s technologiemi Internetu věcí.

Inteligentní budovy, chytrá města, nebo například vzdálené sledování jakéhokoli aspektu budovy s připojením k internetu pro sběr „velkých dat“ (Big Data), které je následně analyzováno za účelem vylepšení příští generace produktů.

FOMT (budoucnost výroby) má také výrazný dopad na výrobu stavebních produktů, protože nové způsoby výroby narušují tradiční postupy a zároveň nabízí nové možnosti díky technologiím, které jsou právě na vzestupu a změnám na trhu – jde například o personalizaci produktů a flexibilitu výrobních procesů.

Klikněte sem pro nabídku nebo více informací

Nebo nám zavolejte na 244 016 055 a my s vámi rádi projednáme vaše požadavky.

CZ logo footer 2

Tento web používá k poskytování služeb, marketingovým účelům a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.