Technická podpora

 

Technická podpora je primárně poskytována prostřednictvím služby Helpdesk s rozdělením podle produktů:

 

PRODUKT CADKON+ / CADKON

PRODUKT AUTODESK / ADVANCE

Zákazníci s platnou službou CADKON Active (Subscription) mohou využívat technickou podporu, jejíž součástí je služba Helpdesk.

Zákazníkům společnosti GRAITEC s.r.o. je poskytována technická podpora v úrovních SILVER, GOLD a PLATINUM, jejíž součástí je služba Helpdesk.

banner-helpdesk-cadkon banner-helpdesk-autodesk


 

Pro získání nebo obnovení služby CADKON Active kontaktujte svého prodejce CADKONu nebo zašlete dotaz na .

 

Zákazníci s platným subscription programem mají nárok na technickou podporu na úrovni GOLD.


Více informací
 jak získat přístup do Helpdesku, k VIP odpovědím a VIP výukovým videím.

 

VZDÁLENÁ TECHNICKÁ PODPORA POMOCÍ TEAMVIEWER®

Logo teamviewerPro všechny uživatele nabízíme možnost konzultací a řešení technických problémů přes vzdálenou plochu pomocí aplikace TeamViewer®. Zákazníkům se servisní podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktů Autodesk a Advance) nebo s aktivní službou CADKON Active (produktů CADKON), poskytujeme pro řešení technických problémů 1 hodinu měsíčně zdarma.
 

Více o rozsahu jednotlivých úrovní služeb technické podpory

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription

Kontaktujte nás






ADSK Platinum_2015_color-on-white