Sjednocení uživatelských účtů Autodesk

Dne 13. března 2015 dojde k zásadnímu rozšíření uživatelských účtů Autodesk. Od tohoto data budou všechny služby a nastavení obsažené v účtech Autodesk Subscription a Autodesk Account dostupné pod jedním přihlášením do účtu Autodesk Account (Účet Autodesk).

Autodesk Account

Jediné místo, kde mohou všichni zákazníci sledovat a spravovat zakoupené produkty a služby a výhody získané v rámci programu Subscription.

Dne 13. března 2015 dojde ke sjednocení účtů Autodesk. Od tohoto data budou všichni zákazníci  převedeni na portál Autodesk Account (Účet Autodesk), kde mohou spravovat všechny zakoupené produkty, služby a výhody v rámci programu Subscription i bez něj a to z jednoho místa. Nový vylepšený účet Autodesk poskytuje podrobné zprávy o smlouvách a využití či nástroje pro správu uživatelů. Navíc se velmi rychle a snadno používá.

Od 13. března 2015 již nebude portál Autodesk Subscription funkční a nahradí jej zmiňovaný portál Autodesk Account, který převezme funkčnost portálu Subscription a zásadně jej rozšíří.

zmena

Výhody programu Subscription

Autodesk Account se tak stává jediným místem, kde mohou všichni zákazníci sledovat a spravovat zakoupené produkty, služby a výhody, získané v rámci programu Subscription.

all in one

Pro přihlášení přejděte na stránku Autodsesk Account (www.autodesk.com/account) a přihlaste se pomocí Vašeho ID účtu Autodesk - tedy shodnými přihlašovacími údaji které jste používali ke službě Subscription Center.

all in one 2

Všechny zakoupené služby a software od společnosti Autodesk najdete nyní na jednom místě – to znamená, že všechny programy Subscription a dokonce i licence, které pod program Subscription nespadají (ty zde byly pro Vás již dříve), včetně přístupu ke všem cloudovým službám, ať už se jedná o výhody v rámci programu Subscription nebo služby se samostatným předplatným Cloud Service Subscription.

produktysluzby

Snadno dostupné informace o produktech a smlouvách

Již tedy není třeba otevírat samostatné zprávy. Nyní můžete prohlížet veškeré informace o produktech a smlouvách tam, kde se produkt nebo služba nacházejí.  Můžete tedy zobrazit typ licence, sériové číslo, produktové klíče, verzi atd.

podrobnosti produktu

Dostupné aktualizace a rozšíření softwaru

Na Autodesk Account je nyní možné nalézt a nainstalovat všechny dostupné aktualizace a rozšíření pro daný software. Nyní tak již nemusíte hledat aktualizace v jiných zdrojích.

aktualizace

Vyžádání sériového čísla pro domácí použití nebo pro předchozí verzi

Pokud máte zakoupeno předplatné Maintenance Subscription, už není třeba opouštět stránku se softwarem a službami. Nyní stačí jednoduše požádat o licenci pro domácí použití nebo starší verzi u určitého produktu. U zákazníků s předplatným Desktop Subscription se potřebný postup trochu liší. V případě předchozí verze vám nově postačí stáhnout požadovaný software. Sériové číslo se automaticky vygeneruje a není třeba podávat žádnou žádost. Jelikož jsou licence Desktop Subscription síťové, o povolení k domácímu použití není třeba žádat.

home use-previous version

Kontextová nápověda k prováděným úkonům

Jednou ze skvělých nových funkcí je kontextová nápověda, která vám poskytuje užitečné informace vždy, když je potřebujete.  Tato kontextová nápověda obsahuje informace, které jsou třeba k určitým úkonům, produktům, službě či výhodě. Navíc máte stále přístup k podpoře k programu Subscription.

napoveda

Kontrola smluv a informací o obnovení předplatného

V účtu Autodesk Account najdete přehledný výčet kompletních informací o uzavřené smlouvě včetně kontaktních údajů prodejce.

smlouvy

Prohlížení využití kreditů pro cloud k uzavřené smlouvě

V části se zprávami můžete sledovat využití kreditů pro cloud v rámci uzavřené smlouvy nebo vámi samotnými.

zpravy-kredity

Přidávání, úprava a správa uživatelských oprávnění

V nástrojích pro správu můžete přidávat, upravovat uživatele a rozhodovat, ke kterým produktům a výhodám mají tito jednotliví uživatelé získat přístup.

sprava-uzivatelu

Zdroje informací - Help služby Autodesk Account

Máte-li jakékoli dotazy, přečtěte si FAQ na stránkách Autodesku. Také si můžete prostudovat návody, které jsou zde vyvěšeny. Upozorňujeme však, že tyto návody nebudou až do 13. března zahrnovat zmíněné novinky Autodesk Account.

account webinars

Webináře - internetové semináře zaměřené na Autodesk Account

Přihlaste se na webináře zaměřené na Autodesk Account a získejte přehed o nových možnostech správy Vašeho účtu a výhod Autodesk.

14.4.2015 od 9:00

Prihlaste se

22.4.2015 od 10:00

Prihlaste se

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription

Kontaktujte nás






ADSK Platinum_2015_color-on-white