Autodesk Subscription - jak dál?

Co přinese ukončení trvalých licencí vzhledem k Maintenance Subscription?

Mezi plánované změny společnosti Autodesk patří i ta, že Váš Maintence Subscription musí být od 1. února 2016 prodlužován před jeho vypršením. Po ukončení platnosti Vašeho Subscription již nebude možné Subscription zpětně prodloužit a tím byste přišli o veškeré výhody s tím spojené (aktuální verze, domácí licence apod.). V praxi to tedy znamená, že pokud neprodloužíte Maintenace Subscripion před datem jeho vypršení, zůstane vám k dispozici stávající verze, kterou můžete nadále využívat, ale nebude již možná žádná další aktualizace. Následně pak jedinou možností, jak získat aktuální verzi, bude formou pronájmu, tedy Desktop Subscription. Prodlužujte tedy svoje Maintetnace Subscription před datem jeho vypršení!

Od 1.2.2016 dochází rovněž ke změně názvosloví u Subscription a to následovně

Současný název Nový název od 1.2.2016                             
Maintenance Subscription      ->            Maintenance Plan
Desktop Subscrioption           -> Subscription
Cloud Subscription                 -> Subscription

V případě jakýchkoli dotazů jsme vám plně k dipozici 244 016 055 nebo 538 728 742.

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription

Kontaktujte nás






ADSK Platinum_2015_color-on-white