Program spokojenosti zákazníků společnosti Autodesk

Společnost GRAITEC se zavázala ke zlepšování uživatelské zkušenosti. Program spokojenosti zákazníků společnosti Autodesk (CSAT) hodnotí Vaši zkušenost se společností GRAITEC a je nezbytný ke zlepšování naši strategie v kontaktu se zákazníkem.

Příjemci

Pokud jste zakoupili nebo aktivovali produkt společnosti Autodesk, nebo si prodlužujete Váš Subscription, můžete být osloveni společností Autodesk k vyplnění krátkého online dotazníku. Přejete-li si být z tohoto vyřazeni, budete mít možnost odregistrování.

Časování

Společnost Autodesk rozesílá pozvánky k účasti na průzkumu na čtvrtletní bázi - během prostředního měsíce každého fiskálního kvartálu společnosti Autodesk.

CSAT kalendar

P.S. Abyste tuto jedinečnou možnost nepromeškali, přidejte si prosím adresu k Vašemu seznamu "známých odesílatelů".

Výsledky

Vyplnění dotazníku zabere pouze několik minut a představuje účinný způsob zpětné odezvy zákazníků, pomocí upozornění zasílaných společnosti GRAITEC v případě zaznamenání nízkého skóre. Veškerou odezvu zákazníků budeme brát vážně a k lepšímu pochopení připomínek a stížností se tím můžeme zabývat telefonicky se zákazníkem

Snaha o dokonalost

Společnost GRAITEC je Platinum Partnerem společnosti Autodesk a udržení této akreditace si vyžaduje nejvyšší standard spokojenosti zákazníků, který v současné době podporujeme.

Skóre průzkumu pod 9 z 10 se považuje za průměrné a je pod požadovaným standardem Platinum. Proto Vás prosíme, pokud jste spokojeni s úrovni služeb, které Vám poskytujeme, ohodnoťte nás 9 nebo 10 body.

Samozřejmě, pokud jsme propadli pod standard který očekáváte, dejte nám vědět. Všimněte si - toto je hodnocení Vaší zákaznické spokojenosti se společnosti GRAITEC, ne Autodesk.

CSAT tabulka

Program odměn

Jako poděkování budou všichni účastníci průzkumu zařazeni do losování o ceny. Losování bude probíhat čtvrtletně z účastníků průzkumu v aktuálním kvartálu.

Dotazy

máte-li jakékoli dotazy ohledně programu spokojenosti zákazníků společnosti Autodesk, nebo se přímo s námi chcete podělit o Vaše názory, kontaktujte nás.

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription

Kontaktujte nás






ADSK Platinum_2015_color-on-white