Maintenance Subscription od GRAITECu

Maintenance Subscription od GRAITECu
Jistota ochrany Vašich investic do software

GRAITEC Subscription Pack je služba komplexního zajištění podpory, díky které dosáhnete efektivnějšího využití zakoupeného software. Tuto službu dnes využívá více než 70% našich zákazníků, neváhejte a zapojte se i Vy.

Uživatelé s GRAITEC Subscription Pack mají přístup k široké škále služeb, bonusů, výhod a technické podpory na úrovni GOLD, poskytované odborníky GRAITEC bez dalších poplatků.

AKTUALIZACE

Stále aktuální verze
Service packy
Možnost starších verzí

ŠKOLENÍ

Rozdílové školení
On-line školení
Tématické semináře

PODPORA

Přednostní technická podpora
Přístup do GRAITEC Advantage
Vzdálená plocha (TeamViewer)
VIP download zóna
Technický portál CADNET

FINANČNÍ VÝHODY

Předvídatelné náklady
Plánování investic
Nižší náklady
„Domácí licence“
Sleva 20% na služby

CLOUD SLUŽBY

25 GB prostoru
Efektivní spolupráce
Služby Autodesk 360
Cloud Rendering
Mobilní aplikace

Subscription je jednoduchý způsob, jak udržet vaše licence aktuální a umožňuje Vám přístup
k široké škále služeb a možnostem technické podpory poskytované odborníky GRAITECu.
   AUTODESK MAINTENACE PLAN

Díky Maintenance Plan (dříve Maintenace Subscription) udržujete svoji trvalou licenci neustále aktuální s veškerou dostupnou podporou.

 

AKTUALIZACE A BONUSY

  • Získáte plnou a nejaktuálnější verzi
  • SW lze aktualizovat hned nebo si můžete vybrat čas, který bude vyhovovat celému týmu.
  • Přístup k předchozím verzím k většině softwarových produktů společnosti Autodesk.
  • Domácí licence (řídí se licenční smlouvou společnosti Autodesk).
  • Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC.
  • Bonus v podobě licence GRAITEC Advance Design ISV¹ pro provádění základních statických výpočtů.

ŠKOLENÍ

  • On-line rozdílové školení na nové verze produktů.
  • Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro maximálně efektivní využití produktu.
  • Sleva 20% na kurzy v našem certifikovaném školícím středisku Autodesk (ATC).
  • Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC

PODPORA

  • Řešení potíží s instalací a konfigurací
  • Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
  • Přístup k předchozím verzím k většině softwarových produktů společnosti Autodesk
  • Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage (pro uživatele Adavnce Steel a Advance Concrete)
  • Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
  • Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
  • Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
  • Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
  • On-line přehled o stavu Vašich licencí na portále Autodesk Acconut

CLOUDOVÉ SLUŽBY

  • Pracujte rycheji bez zahlcování pracovního počítače. Získejte nástroje jako rychleší rendrování a možnosti vizualizace, nástroje pro spolupráci, bezpečné ukládání. Plný rozsah nabízených služeb Autodesk 360
  • 25 GB prostoru pro zálohu dat
    • Přístup k dalším cloudovým službám Autodesk 360: Rendering, Optimalizace pro Autodesk Inventor, Energetická analýza pro Autodesk Revit, Strukturální analýza pro Revit, Infrastruktura Modeler, Green Building Studio, Buzzsaw, Mockup 360, Process Analysis 360, Remote
    • Používat Cloud Kredity pro služby Autodesk 360.
  • Více o možnost on-line služeb se dozvíte na stránce www.autodesk.cz/360-cloud

1) Platí pro produkty Autodesk Adavnce Steel a Autodesk Advance Cocncrete

 
   AUTODESK SUBSCRIPTION

Program Subscription (pronájem) poskytuje přístup k plným verzím softwaru společnosti Autodesk s flexibilní možností snadné správy rozpočtu na software, který umožňuje platbu podle aktuálního používání.

AKTUALIZACE

  • Možnost flexibilního pronájmu dle potřeb společnosti – měsíční, čtvrtletní, roční nebo víceletý
  • Předvídatelné náklady bez nepříjemných překvapení
  • Získáte plnou a nejaktuálnější verzi
  • Domácí licence (řídí se licenční smlouvou společnosti Autodesk)
  • Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC
  • Bonus v podobě licence GRAITEC Advance Design ISV¹ pro provádění základních statických výpočtů

ŠKOLENÍ

  • On-line rozdílové školení na nové verze produktů
  • Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro maximálně efektivní využití produktu
  • Sleva 20% na kurzy v našem certifikovaném školícím středisku Autodesk (ATC)
  • Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC

PODPORA

  • Řešení potíží s instalací a konfigurací
  • Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
  • Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage (pro uživatele Adavnce Steel a Advance Concrete)
  • Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
  • Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
  • Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
  • Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
  • On-line přehled o stavu Vašich licencí na portále Autodesk Acconut

CLOUDOVÉ SLUŽBY

  • Plný rozsah nabízených služeb Autodesk 360
  • 25 GB prostoru pro zálohu dat
    • Přístup k dalším cloudovým službám Autodesk 360: Rendering, Optimalizace pro Autodesk Inventor, Energetická analýza pro Autodesk Revit, Strukturální analýza pro Revit, Infrastruktura Modeler, Green Building Studio, Buzzsaw, Mockup 360, Process Analysis 360, Remote
    • Používat Cloud Kredity pro služby Autodesk 360.
  • Více o možnost on-line služeb se dozvíte na stránce www.autodesk.cz/360-cloud

1) Platí pro produkty Autodesk Adavnce Steel a Autodesk Advance Cocncrete

 
   GRAITEC ADVANCE MAINTENANCE SUBSCRIPTION

Program GRAITEC Maintenance Subscription poskytuje přístup k plným verzím softwaru GRAITEC Advance společnosti GRAITEC, aktualizacím a podpoře.

AKTUALIZACE A BONUSY

  • Automatické dodání licence k nové verzi programu
  • Doplnění nových nástrojů a rozšiřování možností výpočtu
  • Používání stále aktuálních norem
  • Přístup k pravidelným opravám a aktualizacím
  • Technická podpora společnosti GRAITEC na úrovni GOLD
  • Nejnovější aktualizace a vylepšení hned po uvolnění
  • Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC

ŠKOLENÍ

  • On-line rozdílové školení na nové verze produktů
  • Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro zdokonalení se v používání produktů
  • Sleva 20% na kurzy v našem školícím středisku
  • Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC

PODPORA

  • Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
  • Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage
  • Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
  • Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
  • Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
 
   ÚROVNĚ SLUŽEB TECHNICKÉ PODPORY SPOLEČNOSTI GRAITEC s.r.o.

Společnost GRAITEC s.r.o. poskytuje svým zákazníkům několik úrovní technické podpory k dodávaným CAD/BIM produktům.

SILVER je poskytována všem zákazníkům GRAITEC zdarma.

GOLD poskytujeme našim zákazníkům s platným Maintenance / Subscription programem zakoupeným u GRAITECu. Mezi hlavní výhody této rozšířené technické podpory patří možnost využití on-line technické podpory s využitím technologie TeamViewer, přístup k pravidelným výukovým webinářům a sleva na služby GRAITECu.

PLATINUM je určen pro firmy, které potřebují zajistit stálou plnohodnotnou funkčnost svých CAD/BIM pracovišť a obsahuje např. možnost využívání vyhrazené telefonní linky pro řešení technických problémů.

  1. HELPDESK Službu HelpDesk je možné využít pro řešení technických problémů aktuálních verzí a 3 verzí zpět produktů dodávaných společností GRAITEC. Řešení technických problémů pro starší verze pouze po předchozí domluvě. Dotazy uživatelů s úrovní podpory GOLD a PLATINUM jsou řešeny přednostně.
  2. TEAMVIEWER Řešení dotazu přes vzdálenou plochu pomocí TeamViewer po předchozí domluvě s technikem.
  3. ROZDÍLOVÉ ŠKOLENÍ zahrnuje přehled funkcionalit a jejich použití v nových verzích produktů dodávaných společností GRAITEC ve vypsaných termínech. Počet účastníků se rovná počtu licencí s platným Subscription zakoupeným od GRAITECu.
  4. VIP DOWNLOAD ZÓNA Bonusový materiál ke stažení- bloky, families, šablony, podsestavy, a mnoho dalších doplňků.
  5. INSTALACE NOVÉ VERZE Instalace probíhá po předchozí domluvě s technikem GRAITECu. Tato služba je poskytována max. 1x ročně na PC dle počtu licencí s platným Subscription kontraktem zakoupeným u GRAITECu. Instalace je standardně prováděna vzdáleně s využitím technologie TeamViewer.
  6. ON-SITE TECHNICKÁ PODPORA Využití této služby je možné pouze po předchozí domluvě s technikem GRAITECu.
  7. NEVYBRANÉ SLUŽBY Veškeré služby je možné využít pouze v období, za které na dané služby vzniká nárok. Nevyčerpané služby není možné převádět do dalšího období či později nárokovat.
Přehled výhod subscription od GRAITECu si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.
   KONTAKTNÍ FORMULÁŘ
  jméno   e-mail   telefon
  zpráva
  ODESLAT FORMULÁŘ  

Informace o profilu

Application afterLoad: 0.001 seconds, 0.11 MB
Application afterInitialise: 0.236 seconds, 1.09 MB
Application afterRoute: 0.259 seconds, 2.54 MB
Application afterDispatch: 0.293 seconds, 3.12 MB
Application afterRender: 0.821 seconds, 4.12 MB

Využití paměti

4416592

21 dotazů logováno

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '5igk8hip1erc7u23g8j14615a3'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( time < '1498357907' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = '5igk8hip1erc7u23g8j14615a3'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( '5igk8hip1erc7u23g8j14615a3','1498361507','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS type, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT id, parent_id, value, name, lft, rgt
      FROM jos_core_acl_aro_groups
      WHERE id=23
  8. SHOW COLUMNS
      FROM jos_content
  9. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  10. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 471)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  11. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS section, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS groups, s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access 
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.section
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 878
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2017-06-25 03:31:47' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2017-06-25 03:31:47' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  12. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='878'
  13. SELECT g.*
      FROM jos_core_acl_aro_groups AS g
      INNER JOIN jos_core_acl_groups_aro_map AS gm
      ON gm.group_id = g.id
      INNER JOIN jos_core_acl_aro AS ao
      ON ao.id = gm.aro_id
      WHERE ao.value='83'
      ORDER BY g.id
  14. SELECT id
                   
      FROM jos_rwf_forms
                   
      WHERE enddate < NOW()
                   
      AND published = 1
                   
      AND formstarted = 1
                   
      AND formexpires = 1
  15. SELECT id
                   
      FROM jos_rwf_forms
                   
      WHERE startdate < NOW()
                   
      AND published = 1
                   
      AND formstarted = 0
  16. SELECT m.*, am.params AS adv_params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_advancedmodules AS am
      ON am.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      ORDER BY m.ordering, m.id
  17. SELECT parent
      FROM jos_menu
      WHERE id = 471
      LIMIT 1
  18. SELECT parent
      FROM jos_menu
      WHERE id = 471
      LIMIT 1
  19. SELECT parent
      FROM jos_menu
      WHERE id = 471
      LIMIT 1
  20. SELECT parent
      FROM jos_menu
      WHERE id = 471
      LIMIT 1
  21. SELECT parent
      FROM jos_menu
      WHERE id = 471
      LIMIT 1

Nahraný jazykový soubor

Diagnostika nepřeložených řetězců

Žádný

Designer nepřeložených řetězců

Žádný