Technická podpora - časté dotazy


Od září minulého roku byl spuštěn nový Helpdesk pouze pro produkty CADKON (pro CADKON se samostatným jádrem/ nadstavby CADKON) s cílem zrychlení technické podpory. Zároveň s osamostatněním technické podpory pro tyto produkty, se náš CADKON team rozrostl o nové techniky, kteří pro Vás každodenně zajišťují technickou podporu ať již formou Helpdesku, tak také pomocí vzdálených připojení přes TeamViewer, či tvorbou výukových videí a pravidelných internetových seminářů. Aktuálně tento servis zajišťuje 6 techniků, věnující se pouze technické podpoře a rozvoji produktové řady CADKON a věříme, že i nadále se nám podaří udržet vysoký standard podpory produktů CADKON.

helpdesk-01

Pokud jste uživatelem produktu CADKON, zaregistrujte se na náš Helpdesk a využijte naplno technickou podporu. Krom možnosti zadat dotaz přímo na techniky a vývojáře produktů CADKON, najdete v Download zóně Helpdesku také instalační balíčky (až 3 verze zpětně), či Znalostní bázi VIP otázek a odpovědí. Přes Helpdesk nám můžete zaslat jakýkoli dotaz na funkčnost produktu, či námět na vývoj nových funkcí. Helpdesk je nejrychlejší cesta k vyřešení Vašich problémů při používání softwaru, protože drtivou většinu Vašich dotazů zvládneme vyřešit do 1 hodiny od zadání dotazu na Helpdesk.

Helpdesk-03

Rozhraní Download zóny Helpdesku, s umístěním instalačních balíčků CADKONu.

CADKON Helpdesk: http://helpdesk.cadkon.eu/
Registrace: http://helpdesk.cadkon.eu/Registration/Index
Zapomněli jste své heslo? Vygenerujte si nové...

Níže vybíráme 3 nejčastěji řešené dotazy na produkt CADKON+. Tyto nejčastěji řešené dotazy také pravidelně zařazujeme do našich FAQ na technických stránkách www.cadnet.cz k danému produktu.

1. Jaké jsou doporučené systémové požadavky CADKON+.

  • Windows 10, Windows 7 - pouze 64-bitové verze!
  • procesor Intel ® Core i5 2,4 GHz a vyšší nebo AMD® ekvivalent a vyšší
  • 8 GB paměti RAM
  • dedikovaná, tedy samostatná grafická karta*
  • systémový SSD disk


*Grafická karta má velký vliv na rychlost a kvalitu překreslování např. při zoomování, posunu pohledu, rendrování, 3D zobrazení apod. Doporučujeme použít střední třídu „herních" grafických karet nebo profesionální řady grafických karet Nvidia Quadro nebo AMD FirePro. Pro CADKON+ jsou nedostatečné grafické čipy integrované v procesoru (Intel Graphics).

Důležité je také pravidelně aktualizovat ovladače grafické karty. Ovladače mohou rapidně ovlivnit výkon a stabilitu a proto doporučujeme ovladače aktualizovat pokaždé s instalací novější verze programu CADKON+ nebo min. 1x za rok.

2. Jak obnovit CADKON+ do výchozího nastavení?

Pod nabídkou Start (Windows)/ Programy/ AB Studio/ CADKON (verze)/ najdete nástroj Obnovit výchozí nastavení, který vyresetuje veškeré uživatelské nastavení programu do výchozího stavu.

Program na obnovení původního nastavení je také dostupný po spuštění exe souboru CkMigrator.exe, který je umístěn v instalačním adresáři CADKONu. Obvyklé umístění: C:\Program Files\AB Studio\CadkonPlus (verze).

Poznámka: Program na obnovení nastavení je dostupný od verze 2016.

3. Co mohu udělat ohledně zvýšení rychlosti CADKON+?

  • Překontrolujte Vaše PC, zdali splňuje doporučené systémové požadavky.
  • Aktualizujte ovladače grafické karty a čipsetu PC.
  • Zapněte průhlednost.
  • Používejte příkazy na opravu a čistění výkresu.
  • Ověřte možný konflikt s jinou aplikací (chyba ODBC).


Podrobné informace ohledně urychlení najdete po přihlášení ve Znalostní bázi Helpdesku.


Jan Pěnička
Technická podpora CADKON
GRAITEC s.r.o.

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription

Kontaktujte nás






ADSK Platinum_2015_color-on-white