Proč kupovat Subscription?

Tuto otázku dostáváme velmi často a odpověď na ní je skutečně jednoduchá. Subscription je jednoduchý a finančně výhodný způsob, jak udržet vaše licence aktuální. Dále Vám umožňuje přístup k široké škále služeb a možnostem technické podpory poskytované odborníky AB Studia.

Hlavní výhody služby Subscription zakoupené u AB Studia:

  • bezplatný přístup k novým verzím
  • bezplatný přístup k bonusovým materiálům a službám společností Autodesk, Graitec a AB Studio (cloud služby Autodesk 360, Graitec Advantage atd.)
  • jednoduché plánování investic do aktualizace software
  • technická podpora na úrovni Gold od AB Studia pro všechny majitele platného Subscription
  • 20% sleva na služby poskytované společností AB Studio

Výše uvedené výhody jsou platné pro všechny produkty Autodesk, CADKON a Advance dodávané společností AB Studio. Podrobný popis výhod služby Subscription pro jednotlivé produktové řady naleznete zde. Pro produkty společnosti Autodesk bude od 1.2.2015 Subscription jedinou možností, jak aktualizovat používaný software. Od tohoto data nebude již dále možné zakoupit upgrade starší verze na verzi aktuální.O této změně informovala v minulých dnech své uživatele přímo společnost Autodesk.Více informací o této změně se dozvíte zde (odkaz na aktualitu OBIT a konec upgrade).

Nedílnou součástí výhod služby Subscription zakoupeného u AB Studia je také technická podpora dodávaných produktů. Nově jsme pro přehlednost rozdělili tuto technickou podporu do 3 úrovní Silver, Gold a Platinum. Základní úroveň "Silver" je poskytována našim zákazníkům zdarma. Vyšší stupeň technické podpory "Gold" poskytujeme našim zákazníkům s platným Subscription programem zakoupeným u AB Studia. Mezi hlavní výhody této rozšířené technické podpory patří možnost využití on-line technické podpory s využitím technologie TeamViewer, přístup k pravidelným výukovým webinářům a sleva na služby AB Studia. Nejvyšší stupeň technické podpory "Platinum" je určen pro firmy, které potřebují zajistit stálou plnohodnotnou funkčnost svých CAD/BIM pracovišť a obsahuje např. možnost využívání vyhrazené telefonní linky pro řešení technických problémů. Popis jednotlivých úrovní naleznete zde.

Nevíte, jaká úroveň technické podpory je vhodná pro Vaši společnost? Kontaktujte obchodní tým AB Studia, rádi Vám s výběrem pomůžeme.

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription

Kontaktujte nás






ADSK Platinum_2015_color-on-white